محل تبلیغات شما

اگر تعریف بازاریابی اینترنتی را جذب و حفظ مشتری از طریق اینترنت فرض کنیم پشتیبانی آنلاین در قسمت حفظ مشتری آن جای می گیرد. در این مطلب با مبحث پشتیبانی آنلاین و نقش آن در بازاریابی اینترنتی بیشتر آشنا می شوید.

بازاریابی اینترنتی به کلیه فرایندهای یافتن و نگه داشتن مشتری از طریق اینترنت گفته می شود. از ایجاد زیر ساخت های لازم گرفته تا تمامی خدمات دیگر جزو این مبحث می باشد.

برندهای بزرگ امروزه از اینترنت به عنوان وسیله ای برای ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنند. ایمیل ، چت آنلاین ، سایت های تلفن اینترنتی و اخیرا شبکه های اجتماعی در این مورد به وفور استفاده می شوند و هدف همه آن ها جلب رضایت مشتریان است.

اما یک نمونه از پشتیبانی آنلاین در سایت های خارجی در این مطلب برای شما قرار داده می شود.

دریافت پاسخ در شبکه های اجتماعی

پس از ارسال درخواست در کمتر از ۱۲ ساعت به سوالم پاسخ داده شد. همچنین در بررسی که صورت گرفته برندها در حال کار بر روی کم کردن زمان پاسخ دهی به کاربران هستند.

نرخ پاسخ دهی برندها در فیس بوک



وب سرویس نرخ ارز ، چرا و چگونه؟

بررسی رابطه بین اندازه موسسه حسابرسی و کیفیت حسابرسی

تکنیک بازاریابی چریکی کسب‌وکارهای کوچک

آنلاین ,اینترنتی ,پشتیبانی ,بازاریابی ,های ,، ,پشتیبانی آنلاین ,بازاریابی اینترنتی ,در این ,آنلاین در ,این مطلب

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

reaustunachpu فروش آنلاین لباس راحتی سایز بزرگ وبلاگ ساندترک newsdiscformback MAE81DEH © dereb group official site چاقی آموزش کسب و کار الکترونیکی،کسب و کار اینترنتی،سئو و بهینه سازی سایت، بازاریابی مجازی اینترنتی-هانیه غفرانی آموزش ابتدایی پایه دوم cessvecitu