محل تبلیغات شما
طراحی سایت تجارت الکترونیک بسیار جدی تر و مشکل تر از داشتن یک سایت جالب برای بازدید کننده 
است. هر چند جذابیت سایت عامل مهمی است اما باید به همان اندازه به کارایی سایت و نیز اهمیت داده شود. به نظر می رسد که بسیاری از طراحان وب روی ظاهر سایت بیشتر از کارایی آن تمرکز می کنند. اما بازدیدکننده ای که به علت ضعف کارآیی، از سایت ناامید می شود، به سرعت سایت را ترک خواهند کرد و هرگز بازنخواهد گشت. 
در طراحی سایتهای تجارت الکترونیکی به اطلاعات پایه ای در زمینه طراحی سایت و کمی تجربه و تمرین احتیاج است. طراحی این سایتها اصول اولیه ای دارند که اگر آنها را رعایت نکنید، متاسفانه هیچ وقت نخواهید توانست سایت خود را از نظر امکانات و کارآیی به حدی برسانید که بازدیدکنندگان را راضی نمایید. 
برای ایجاد فروش بیشتر از طریق وب سایت روی نکات زیر تمرکز کنید. 

1- زمان LOAD ، اندازه صفحات و سیستم هدایت بازدیدکننده در سایت 
صفحاتی که به کندی ظاهر می شوند، صفحات بسیار بزرگ یا بسیار کوچک و دشواری حرکت در سایت، هر کدام به تنهایی کافی هستند تا بازدیدکننده را خسته و نا امید نمایند. بازدیدکننده هرگز نباید منتظر ظاهر شدن صفحات بماند، هرگز نباید برای خواندن اطلاعات مورد نظرش صفحه را بالا و پایین کند و هرگز نباید برای اطلاعاتی در مورد خرید اجناس مورد نظرش، با دشواری تمام سایت را جستجو کند. 
سایتهای دارای صفحات مرتب، سریع و هدفمند معمولا در امر فروش نیز موفق تر هستند. 

2- استفاده کمتر از عوامل گرافیکی 
اگرچه عوامل گرافیکی فریبنده و جذاب به نظر می رسند، اما معمولا برای فروش موثر نیستند. حتی در صورت استفاده زیاد ممکن است نتیجه برعکس ایجاد کند. زیرا باعث خواهند شد که سرعت Load شدن وب سایت بسیار پایین بیاید و ضمنا ممکن است ذهن بینندگان سایت را از هدف اصلی سایت که فروش است، دور نمایند. اگر لازم است که از عوامل گرافیکی استفاده کنید باید تصاویر مناسب برای سایت انتخاب نمایید و سایز آنها را تا حد ممکن کوچک کنید. اکثر تصاویر گرافیکی را می توان حدود 20 درصد کوچک کرد بدون آن که لطمه ای به کیفیت و تاثیر تصویر وارد شود. 

3- استفاده از CSS) cascading style sheet) 
با استفاده از فایل های CSS می توانید بسیاری از تگ های تکراری html مانند Font را حذف نمایید. این گونه تگ ها معمولا 5 تا 7 درصد حجم صفحات شما را اشغال می کنند. تصور کنید که در صورت داشتن 100 صفحه در سایت، در چه حجمی صرفه جویی خواهید کرد. 

4- شکستن سایت به جدولهای (table) کوچکتر 
به جای قرار دادن کل صفحه در یک جدول بزرگ، آن را به بخشهای کوچکتر تقسیم نمایید. با این کار هنگام ورود بازدیدکننده بخشهای مختلف صفحه شما به تدریج ظاهر می شوند و بازدیدکننده مجبور نمی شود مدت زمان زیادی به صفحه سفید خیره شود تا صفحه شما بالا بیاید. این نکته از مواردی است که معمولا فراموش می شود. 

وب سرویس نرخ ارز ، چرا و چگونه؟

بررسی رابطه بین اندازه موسسه حسابرسی و کیفیت حسابرسی

تکنیک بازاریابی چریکی کسب‌وکارهای کوچک

سایت ,بازدیدکننده ,صفحه ,صفحات ,استفاده ,نمایید ,سایت را ,هرگز نباید ,در صورت ,وب سایت ,که به

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مشاوره و آموزش درزمینه سیستمهای مدیریت EFQM , ISO دشت فاریاب/ خبری،سیاسی، اجتماعی، عاشقانه، تفریحی مطالب اینترنتی ثبت شرکت - ثبت لوگو مطالب اینترنتی قالب وبلاگ exovsinni دلنوشته های امینی عارف کلینیک فیزیوتراپی و لیزرتراپی مهرداد قیمت خرید و فروش گوشی موبایل سونی