محل تبلیغات شما
در انجام بازاریابی ، روش های گوناگونی وجود دارد که یکی از این روش ها ، روشی به نام بازاریابی دهان به دهان است. در این مقاله به تعریف بازاریابی دهان به دهان و ارتباط آن با بازاریابی اینترنتی پرداخته می شود.

بازاریابی دهان به دهان (Word of Mouth Marketing) نوعی از بازاریابی است که بدون پرداخت هزینه ، کسب و کاری توسط استفاده کنندگان از خدمات یا محصولات به دیگران معرفی می شود. در صورتی که بخواهیم محصول یا خدمتی توسط خود کاربران به دیگران معرفی شود لازم است این محصول یا خدمت از کیفیت لازم برخوردار باشد البته این روش از بازاریابی ، هم به صورت آنلاین و هم آفلاین انجام می شود. اما انجام بازاریابی دهان به دهان به صورت آنلاین بسیار مفید است. به عنوان مثال کاربران ممکن است در مورد خدمات یا محصولات شرکتی در وب سایت های دیگر مانند انجمن های اینترنتی و شبکه های اجتماعی نظرات خود را مطرح کنند و در این صورت کاربران دیگر پیش از خرید و استفاده از محصولات و خدمات در اینترنت به جستجو می پردازند و این نظرات بر تصمیم گیری آن ها مسلما تاثیر می گذارد. حال در صورتی که اقداماتی مانند ایجاد صفحاتی در شبکه های اجتماعی مختلف انجام گیرد و با کاربران ارتباط موثر برقرار گردد مسلما در صورت بروز شکایت یا نیتی ، کاربران آن را به جای قراردهی در وب سایت های دیگر که جنبه منفی برای کسب و کار دارد با مسئولین مطرح می کنند که در صورت رفع مشکل ، کاربران ناراضی به کاربران راضی از خدمات تبدیل می شوند و چه در فضای آنلاین و چه آفلاین تاثیر مثبتی برای کسب و کار خواهند داشت.

وب سرویس نرخ ارز ، چرا و چگونه؟

بررسی رابطه بین اندازه موسسه حسابرسی و کیفیت حسابرسی

تکنیک بازاریابی چریکی کسب‌وکارهای کوچک

دهان ,بازاریابی ,کاربران ,های ,، ,صورت ,دهان به ,به دهان ,بازاریابی دهان ,کسب و ,می شود

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ternnichegood گنجینه cyaphoxirog کاردرارتفاع وایمنی درارتفاع Andre's memory فروشگاه ابزار فروشی ابزار طاها Gladys's info pitesubtby ویژگی های ظاهری نژاد آریایی *** اشعارعارفانه ی سحرگاهان ***